YESTERDAY WE LEARN χθες μαθαίνουμε , TODAY WE PRACTISE σήμερα ασκούμε , TOMORROW WE ACHIEVE αύριο επιτυγχάνουμε

Sunday, March 22, 2009

College Open Day

28hb Mac ni,Kelab Komuniti akan menganjurkan Karnival Sihat di mana terdapat pelbagai aktiviti seperti Jualan gerai Mentor Mantee, Senamrobik (yang ni wajib la,ha..ha..), sukaneka,treasure hunt,Bilik terbersih dan terceria (penilaian dah dibuat pada semalam),Berat badan ideal(BMI),Song request,kempen derma darah,demonstrasi keselamatan di tempat kerja oleh Jabatan Pertahanan Awam (JPA) dan banyak lagi la....aku di bawah gerai Jualan Puan Adida bersama 13 orang lagi manteenya.Sukaneka ni aku ada main..Pelajar daripada Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sungai Buluh pun ada datang..
You have a talent (sebelah petang),yang ni di bawah Gerak Kerja Kebudayaan.Hari tu 28 Februari mereka telah menyertai pertandingan SeniTari UKM.
04hb April ni pula akan diadakan Karnival Kebudayaan dan Kesenian Islam.Aktiviti seperti nyanyian nasyid,pertandingan kuiz,tulisan jawi dan khat,lukisan poster,deklamasi sajak,tilawah al-Qur'an,pertandingan azan,penukaran tarikh masihi kepada hijrah untuk hari lahir dan banyak lagi lah.Untuk tilawah al-Qur'an dan Nasyid,penyertaan adalah melalui semester.Untuk tilawah setiap semester akan menghantar 2 orang Qari dan 2 orang Qariah.Manakala untuk nasyid pula setiap semester perlu menghantar 3 kumpulan yang terdiri daripada minimum 4 orang atau maksimum 6 orang.2 buah lagu untuk setiap kumpulan.Aktiviti lain adalah di bawah penyelengaraan mentor mantee. Untuk Karnival ni,aku masuk pertandingan nasyid,nama kumpulan nasyid yang aku wakili adalah Calculus.Terdiri daripada Azim,Bob,Abe,Adam dan aku.Pertandingan lain,aku ada masuk adalah pertandingan kuiz,tulisan jawi dan khat.
Semua Karnival ini diadakan di kolej.
Hari sukan telah dijalankan selama 3 hari,iaitu sebelum cuti pertengahan semester (21,22 Februari dan bersambung pada semalam iaitu 21 Mac).Antara pertandingan yang diadakan seperti bola tampar,sepak takraw,badminton,bola jaring dan futsal.Mengikut kumpulan 1 hingga 8.Aku kumpulan 8.

BLOGGING OFF.

No comments: