YESTERDAY WE LEARN χθες μαθαίνουμε , TODAY WE PRACTISE σήμερα ασκούμε , TOMORROW WE ACHIEVE αύριο επιτυγχάνουμε

Saturday, June 13, 2009

Breaking News-AB

Berita mengenai Biro Tata Negara (BTN) Adida's Batch.Seorang teman,Maizan namanya menelefon aku untuk confirmation tentang maklumat ni.Aku tidak tahu apa-apa sebab tiada maklumat tentang BTN sampai ke telefon @ e-mail aku.Untuk kepastian aku telefon Puan Adida dan beliau memaklumkan bahawa BTN kita akan bermula pada 2 hb Julai ni bertempat di Alor Gajah,Melaka.Beliau berpesan untuk membawa gambar berukuran pasport.Pakaian baju putih,seluar hitam (untuk rasmi),untuk sukan (pakaian sukan dan kasut sukan).Untuk makluman,kita tidak boleh stay kat hostel untuk tarikh 29hb Jun sampai 1hb Julai ini memandangkan 1hb Julai ni kolej akan memulakan sesi pengajian.Lain-lain maklumat aku beritahu besok.Malam ni nak naik bas ni pukul 9 untuk induksi (15hb-28hb Jun).Chow shin chao

No comments: